Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?
Algemeen
Als uw klacht gaat over de dienstverlening van Woningstichting Barneveld, dan dient u uw klacht - bij voorkeur schriftelijk - in bij één van onze medewerkers. Wij nemen uw klacht in behandeling en proberen samen met u tot een oplossing te komen. Lukt dat niet, dan kunt u de zaak bespreken met de leidinggevende van de afdeling waar de betreffende medewerker onder valt.
Hoe kunt u een klacht melden?
U kunt uw klacht in een brief of in een e-mail zetten. En u kunt natuurlijk ook bellen of langskomen op ons kantoor. Als u een brief of e-mail schrijft, gaat u als volgt te werk:
- Adresseer uw brief aan (geen postzegel nodig):
Woningstichting Barneveld
Antwoordnummer 1022
3770 VB BARNEVELD - Adresseer uw e-mail aan:
info@wstg-barneveld.nl met als onderwerp 'Klacht dienstverlening'; - Beschrijf kort uw klacht. Vermeld uw naam, adres en de telefoonnummer(s) waarop u overdag en 's avonds te bereiken bent en eventueel uw e-mailadres.
Onafhankelijke beoordeling
Krijgt u geen reactie van de leidinggevende of wordt uw klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan verwijzen wij u door naar de onafhankelijke Geschillencommissie Woningcorporaties Valleigebied e.o. (GWV) waarbij Woningstichting Barneveld is aangesloten. U kunt daar uw klacht voorleggen. Dit kan per brief of mail in de Nederlandse taal. Het adres vindt u hieronder en in de informatiebrochure. Binnen veertien dagen ontvangt u van de Geschillencommissie bericht dat uw klacht is ontvangen en of de commissie deze in behandeling neemt.
Meer informatie leest u in de informatiefolder van de GWV. De procedure die u daarin kunt lezen, geldt voor alle (kandidaat-)huurders van Woningstichting Barneveld.
Contactgegevens
Geschillencommissie Woningcorporaties Valleigebied e.o.
Hoffestraat 41
7451 AE HOLTEN
E-mail: secretariaat@klachtencommissiegwv.nl
Telefoon: (085) 023 27 23