Corona maatregelen

Wat betekent dat (voor u)?

  • Ons kantoor is tot nader order gesloten voor bezoekers.
  • Heeft u niet-dringende vragen of reparatieverzoeken? Deze nemen wij voorlopig niet in behandeling. Houdt onze website en Facebook in de gaten. Zodra wij u weer kunnen helpen, laten wij u dit weten via die kanalen.
    NB. wij raden u aan te zijner tijd digitaal via onze website een reparatieverzoek in te dienen. Dit geldt ook voor het inplannen van een afspraak voor een reparatieverzoek. Dit in verband met het aantal te verwachte aanvragen, dat de komende tijd zal oplopen.
  • Voor alle andere huurzaken - van incasso, woningbezichtiging tot woningbezichtiging en dergelijke - blijven wij telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 en 12.00 uur op (0342) 427 500).
  • Wij zijn op kantoor in kleine teams aanwezig om de lopende werkzaamheden niet te onderbreken en hulp te bieden waar dat mogelijk is. Er wordt gewerkt volgens een strikt protocol.
  • Voor huurzaken waarvoor wij eerder bij u of u bij ons komt maken we telefonisch (maatwerk)afspraken met de betreffende persoon.
  • Ingeval van huuropzegging en verhuizing: de eerste inspectie doen we telefonisch. Bij de tweede inspectie verzoeken we huurders de sleutel in de brievenbus te gooien. We treffen verder passende maatregelen en hebben hierover telefonisch contact met de betreffende huurder(s).
  • Onze vakmannen voeren dus alleen nog spoedreparaties uit, doen buitenklussen en werken in lege woningen die we voorbereiden voor de volgende nieuwe huurder(s).
  • We blijven, in contact met (nieuwe) huurders of relaties, strikt de RIVM-richtlijnen hanteren.

Wij vertrouwen op uw begrip en neem vooral met vragen contact met ons op: (0342) 427 500 op werkdagen tussen 8.30 en 12.00 uur.