Betalingsregeling

Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op ons begrip en ondersteuning. Lukt het niet de huur op tijd te betalen? Dan kunt u misschien een betalingregeling met ons treffen. Wij kijken altijd naar uw persoonlijke en financiële situatie. Wacht niet tot het niet meer gaat, maar neem bij betalingsproblemen tijdig contact met ons op.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Ik kan mijn betalingsregeling deze maand niet betalen. Wat nu?

Neem contact met ons op (0342) 427 500, dan bespreken wij samen met u de mogelijkheden.

Kan ik een betalingsregeling met jullie treffen?

Soms is dat mogelijk. Omdat u een achterstand heeft in de huurbetaling of wanneer u verwacht dat u de huur van de komende maand niet in één keer kunt voldoen. Bij een oplopende huurachterstand is namelijk niemand gebaat. Onze incassoprocedure is gericht op het oplossen van de huurachterstand. Daarbij willen we snel handelen en persoonlijk maatwerk leveren.

Ga naar Direct regelen - Aanvraag betalingsregeling en laat uw gegevens achter. Dan nemen wij contact op met u. Samen bekijken we graag of een betalingsregeling bij uw situatie past.

Welke voorwaarden gelden bij het afsluiten van een betalingsregeling?

Dat is afhankelijk van uw persoonlijke en financiële situatie. Wilt u weten of u een betalingsregeling kunt treffen? Via Direct regelen - Aanvraag betalingsregeling kunt u uw gegevens achterlaten. We nemen dan contact met u op. Samen bekijken we of een betalingsregeling bij uw situatie past.

Kan ik een betalingsregeling krijgen voor het betalen van mijn afrekening servicekosten?

Soms is dit mogelijk. Via Direct regelen - Aanvraag betalingsregeling kunt u uw gegevens achterlaten. Dan nemen wij contact op met u. Samen bekijken we of een betalingsregeling bij uw situatie past.

Kan ik uitstel krijgen voor betaling van mijn rekening?

Soms is dat mogelijk. Bij een oplopende huurachterstand is niemand gebaat. Wilt u weten of u uitstel kunt krijgen of wilt u een betalingsregeling afspreken? Bel ons dan: (0342) 427 500.

Ik heb een bevestiging betalingsregeling ontvangen. Inmiddels heb ik de huurachterstand al voldaan. Wat nu?

Bedankt voor de informatie. Het is erg fijn dat de huur (-achterstand) is voldaan. U hoeft verder niets te doen. De door u aangevraagde regeling komt te vervallen.