Lift

In veel hoogbouw woningen zitten liften. Het onderhoud aan de liften doen wij niet zelf. In de lift vindt u altijd een sticker met contactgegevens van het bedrijf dat de lift onderhoudt.

Veel gevraagd over Lift

Hoe test ik of mijn rookmelder het nog goed doet?

Druk op de testknop van de rookmelder en houd hem enkele seconden ingedrukt. De testknop is een klein, rond knopje op de zijkant of op het deksel van de rookmelder. Gaat het alarm af? Dan doet uw rookmelder het goed. Het is slim om uw rookmelder minstens 2 keer per jaar te testen.

Ik heb een klacht over mijn gehuurde nieuwbouwwoning. Bij wie kan ik terecht?

U kunt alle reparatieverzoeken bij ons melden.

Ik heb een reparatieverzoek ingediend. Wanneer komen jullie langs?

Dit verschilt per melding en is afhankelijk van het soort melding. Voor niet dringende melding houden wij 10 werkdagen aan om de reparatie uit te voeren. Bij spoedeisende klachten houden wij 1 tot 3 werkdagen aan. Wij voeren dan een noodoplossing uit of lossen de reparatie op.

Het kan voorkomen dat wij de reparatie niet volledig kunnen afronden. Wij missen bijvoorbeeld nog materiaal dat wij moeten bestellen. Wij maken in dit geval een nieuwe afspraak. Deze afspraak kan buiten de aangegeven tijd vallen.

Mocht u zelf niet kunnen binnen de tijd waarin wij actie moet ondernemen kunt u bij niet dringende zaken hier altijd overheen.

Ik heb schade veroorzaakt aan mijn woning. Wat nu?

Neem telefonisch contact met ons op via (0342) 427 500, dan zoeken we samen met u naar een oplossing. De kosten voor een eventuele reparatie zijn voor uw rekening.

Wat doe ik met een spoedeisende reparatie in de avond of in het weekend?

Als u buiten kantooruren of in het weekend een dringend reparatieverzoek heeft, kunt u ons algemene nummer bellen (0342) 427 500. Volg het keuzemenu en u wordt automatisch doorverbonden met de centrale meldkamer. Deze lijn is 24 uur per dag bereikbaar.

De meldkamer beoordeelt de urgentie. Moet de reparatie direct worden uitgevoerd, dan schakelt de meldkamer een bedrijf in. Als met de reparatie kan worden gewacht tot de eerstvolgende werkdag, geeft de meldkamer de melding aan ons door. Wij nemen dan de reparatie de eerst volgende werkdag in behandeling.

Storingen aan uw cv
Voor storingen aan uw cv-installatie buiten kantoortijden kunt u rechtstreeks contact opnemen met de firma Linthorst via telefoonnummer 0800-546 8467.

Wie kan ik bellen bij een storing aan de lift?

U kunt bellen met het telefoonnummer dat op de omlijsting of deur van de lift staat. U kunt ook ons bellen om de storing door te geven.