Aangepaste telefonische bereikbaarheid

Om de persoonlijke dienstverlening aan huurders te versterken, past Woningstichting Barneveld per 1 maart 2019 haar telefonische bereikbaarheid aan. Voortaan kunt u ons bellen op maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 12.00 uur. Wij zorgen er dan voor dat u snel de juiste medewerker aan de telefoon krijgt én dat u in één keer het antwoord krijgt op uw vraag. Vanzelfsprekend blijven we voor spoedreparaties altijd bereikbaar op (0342) 427 500. Ook buiten kantoortijden.

Door de aangepaste telefonische bereikbaarheid kunnen we onze persoonlijke dienstverlening aan huurders versterken. ’s Ochtends wordt u telefonisch snel, adequaat en juist geholpen. ‘s Middags hebben we alle ruimte voor afspraken met klanten met een complexe vraag of met een situatie die om maatwerk vraagt.

Online dienstverlening

Op onze website is onze dienstverlening 24 uur per dag beschikbaar. Daar kunt u diverse zaken eenvoudig en veilig regelen. Waar en wanneer het u uitkomt, zonder dat u in de wachtrij hoeft te staan. Zo kunt u een afspraak maken voor het laten uitvoeren van een reparatie of overlast melden. Ook kunt u eenvoudig online de huur opzeggen of een glasverzekering of onderhoudsabonnement afsluiten. Verder vindt u er informatie en antwoord op diverse vragen over uw woning en over het zoeken naar een huurwoning. Staat uw vraag er niet bij? Stel dan uw vraag via het contactformulier. Binnen 5 werkdagen handelen wij uw vraag af.

Bezoek

Woningstichting Barneveld blijft in de ochtenden van 8.30 tot 12.00 uur geopend voor bezoek. Wilt u langskomen? Maak dan een afspraak en laat ons weten waarvoor u langskomt. Dit kunt u telefonisch of per e-mail doen. Zo voorkomt u dat u moet wachten voordat u aan de beurt bent. En wij kunnen u dan nog beter helpen en vertellen welke informatie u bijvoorbeeld mee moet nemen. Als huurders niet naar ons kantoor aan de Parmentierstraat kunnen komen, dan brengt onze medewerker een bezoek aan huis.